
Reviews
23-03-2026
Super
Heel mooi dat er nog een bedrijf is die je in een moeilijke situatie helpt
Autor
Hans
22-03-2026
Uitstekend
Prettig en zeer goed geholpen
Autor
Bart
20-03-2026
Goed
Goed, klant vriendelijk. Altijd koffie. En maken tijd ondanks de drukte.
Autor
Henny
18-03-2026
was goed
is goed zou ze zo aanbevelen
Autor
Door de Groot
17-03-2026
Al 50 jaar ben ik klant altijd tot tevredenheid
Zie hierboven
Autor
Carla
17-03-2026
Goede garage
Hier ben je nog klant en geen nummer !
Autor
Han Mulders
12-03-2026
Super goed !!
Erg goed geholpen.
Erg vriendelijk
Nette prijs !
Autor
Richard Van Der Velden
11-03-2026
vlotte goede service
Kleine beurt voor een bestelbus, makkelijk ingepland en binnen een uurtje weer geregeld -> vlotte goede service
Autor
Le Vignaud B.V.
08-03-2026
Fijn bedrijf
Na de aankoop van onze auto een opstart probleempje gehad.
Maar Hooymans loste dit perfect op.
Vriendelijke mensen die weten wat ze doen en verstand van zaken hebben.
Zowel de verkoper/eigenaars als de monteurs verdienen een 10.
Autor
Heino